Po klęsce debiutanckiego "The Moon is the Sun's Dream", reżyser został krytykiem filmowym. Recenzję tego filmu miał napisać przyjaciel Parka, lecz nie chciał tego robić ze względu na ich znajomość. Dlatego też Park sam zrecenzował swój film, publikując tekst pod nazwiskiem kolegi. Dość powiedzieć, że była to jedyna...
Dlaczego tak mało ludzi ogląda jego filmy. Przecież to jeden z najwspanialszych reżyserów współczesnych.
1.Oldboy - 8/10
2.Boksuneun naui geot - 7+/10
3.Chinjeolhan geumjassi - 7+/10
4.Saibogujiman kwenchana - 7/10
5.Bakjwi - 6/10
6.Gongdong gyeongbi guyeok JSA - 5/10
Za ten film Chan-wook Park powinien dostać OSCARA jak nic ! Trudno wybrać swój najlepszy film życia ale to właśnie jest chyba Oldboy, ah ten klimat, ta historia, nie do zapomnienia, nie do ogarnięcia, to jest prawdziwe kino mrożące krew w żyłach !!!
Mam zamiar obejrzeć Trylogię Chan-wook Parka.. ale nie wiem w jakiej kolejności to zrobić.
Czy zrobić wg dat premier, czy może jest jakaś specjalna kolejność, w której lepiej to zrobić ?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
wielkim fanem polańskiego przynajmniej tak wynika z wynika z wywiadu
http://www.youtube.com/watch?v=VfVZO33v4jE&feature=related
Jak mówi o polańskim że to żyjąca legenda i był wielką inspiracją no to aż się chce słuchać wywiadu.
Witam!
Chciałem wszystkich prosić o nie przesadzanie z porywnywaniem Chan-wook Parka do Quentina Tarantino. Bodajże nie spotkałem jeszcze artykułu prasowego w którym nie byłoby wspomniane jak film podobał sie panu Tarantino albo w którym nie znalazłoby się porównanie obu panów. Rzecz nie w tym że nie cenię...
1."Oldboy" - 10/10
2."J.S.A." - 8.5/10
3."Pan Zemsta" - 7.5/10
4."Pragnienie" - 7.5/10
5."Jestem cyborgiem i to jest OK" - 7/10
6."Służąca" - 7/10
7."Pani Zemsta" - 7/10
8."Stoker" - 6/10
Problem ''Oldboya staje się już nudny. Większość, która natrafia na filmy Park Chan-wooka ogranicza się do piania nad wspomnianym dziełem. Też uważam ten film za świetny obraz, ale ten reżyser ma również inne ciekawe jak np. ,,Simpan''; ,,Jestem cyborgiem i to jest OK''; ,,Nocny Połów'' i inne. Mam wrażenie, że...